پرسش های متداول
در این لینک بهصورت تصویری و کامل، پاسخ شما را دادهایم.
هرروز به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 20، میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید، همچنین میتوانید از چت آنلاین سایت هم استفاده کنید.
محصولات ما توسط عده زیادی از هنرمندان تولید شده و هرمحصول توسط همان هنرمند آماده و ارسال میشود، به همین علت سفارشها، با هم، برای شما ارسال نمیشوند.
روند تولید کتونی کاستوم به این صورت است:
ما کتونیهای بیسیک را تهیه میکنیم.
آنها را برای هنرمندانمان در سراسر کشور، ارسال میکنیم.
هنرمندان ما، طرح مد نظر شما را با دست روی کتونی نقاشی میکنند.
پس از اتمام کار، آن را آماده و برای شما ارسال میکنند.
ابتدا در چت آنلاین سایت، طرح خود را برایمان ارسال کنید.
پس از تایید طرح، کلمه "دلخواه" را در سایت سرچ کنید.
محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و در قسمت توضیحات تکمیلی، لینک طرح مورد نظرتان را بنویسید.
نکته: در صورتی که طرحتان لینک ندارد، با پشتیبانی در چت آنلاین هماهنگ کنید.
کیفیت کتونیهای ما به شرح زیر است:
- دور کامل دوخت
- دارای کفی طبی
- بالاترین کیفیت ایرفورس در بازار
- کاملا مشابه نمونه اورجینال
- کف دوخت اشتروبل
- دارای پلاک فلزی نایک
- دارای بندهای ضخیم و با کیفیت
طرح روی کتونی، توسط تینر، الکل، وایتکس و کشیدن فرچه آسیب میبیند.
برای شستوشو کافی است کتونی را با دستمال نمدار تمیز کنید.
برای شستوشو با ماشین لباسشویی، کتونی را داخل کیسهای پارچهای گذاشته و ماشین را روی حالت شستوشو با آب سرد بگذارید.
اگر چند نوع محصول متفاوت سفارش دادهاید، هر محصول بهطور جداگانه ارسال میشود چون هنرمندان ما متفاوت هستند.
معمولا ۵ تا ۷ روز کاری زمان میبرد تا سفارش شما آماده شود.
آمادهسازی کتونی کاستوم به علت جزئیات و نقاشیهای دستی، زمانبرتر از سایر محصولات است.
بعد از این فرایند بسته شما تحویل پست یا تیپاکس شده و کد رهگیری مرسوله برایتان پیامک میشود.
ما قاب مناسب برای مدل گوشی شما را داریم، ولی در گزینههای سایت درج نشده است.
از طریق چت آنلاین این مسئله را به ما اعلام کرده و سپس در توضیحات سفارش خود، مدل گوشیتان را بنویسید.
شما باید در صفحه سبد خرید خود کد تخفیف را اعمال کنید و بعد وارد صفحه پرداخت شوید. اگر در صفحه پرداخت کد را بزنید، اعمال نمیشود.
اگر سفارشتان مشکلی داشته یا اشتباهی از سمت ما رخ داده، میتوانید همینجا، در چت آنلاین سایت، اعلام کنید و در صورت تایید شدن، تعویض یا مرجوع کنید.
در صورتی که سفارش مشکلی ندارد، ولی خودتان رنگ یا سایز را اشتباه انتخاب کردید یا به هر دلیل میخواهید تعویض یا مرجوع کنید، هزینه پست برگشت کالا به ما و ارسال مجدد کالا را شما باید بپردازید.
توجه: محصولات طرح دلخواه مرجوعی ندارند و محصول باید در شرایط اولیه باشد و در صورتی که استفاده شده باشد، نمیتوانید آن را مرجوع کنید.
در عکسهای مربوط به هر محصول، یک عکس برای راهنمایی سایز وجود دارد.
خیر. گیکزهاب فقط به معرفی برخی از این سایتها در بلاگ خود پرداخته است.