مد و فشن

کفش ونس چیست؟ + استایل جدید با ونس

اگر علاقه مند به استایل‌های شاد و همچنین خاص هستید، باید از کفش‌های برند ونس استفاده کنید. این برند با بیش از 70 سال سابقه در حوزه تولید کفش‌های کتانی، به عنوان یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین کفش‌های موجود در جهان تبدیل شده است.

ونس با داشتن سابقه طولانی، طراحی خاص و متنوع، قیمت مناسب و عمر طولانی کفش‌های خود، توانسته است سهم بسیار زیادی از بازارهای آمریکا، اروپا و در سال‌های اخیر، آسیا را به خود اختصاص دهد و اکنون به جرات می‌توان گفت که این برند، رقیب بسیار جدی برای برندهایی مثل نایک، آل استار و بسیاری دیگر از محصولات موجود در بازار است.

تاریخچه پر فراز و نشیب ونس

و اکنون نیز کفش‌های این برند با گذشت مدت زمان بسیار زیاد، بر روی راحتی و کیفیت تمرکز دارند. کفش ونس به نسبت سایر کتانی ها بسیار سبک به نظر می‌رسد و وجود چندین لایه محافظ، باعث شده است تا عمر آن چندین برابر شود.

البته و‌نس فقط در حوزه کفش فعالیت نمی کند و شما می‌توانید انواع هودی، تیشرت، کیف و بسیاری از محصولات دیگری که در حوزه مد و فشن از آنها استفاده مشاهده کنید. این برند بسیار گسترده تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید، زیرا ماهیت آن اکنون به عنوان یک شرکت چندملیتی بسیار بزرگ شناخته می‌شود.

این برند در ابتدا توسط پل ون دورن و به کمک دو برادر او راه اندازی شد. در ابتدا و‌نس نام دیگری را به خود یدک می‌کشید. این شرکت که ون دورن روبر نام داشت، در ابتدا به طور مستقیم کفش تولید و در همان مغازه به فروش می‌رساند. اما بعد از مدتی این برند نیز به خاطر تغییرات اقتصادی، مجبور به فروش سهام خود شد و اکنون برند ونس به عنوان زیر مجموعه وی‌اف شناخته می‌شود.

و‌نس همیشه با ورزش دوستانه رفتار کرده است و بسیاری از تیم‌های مطرح دنیا در حوزه هایی چون اسنوبرد را به عنوان حامی خود در نظر گرفته است. همچنین این برند در حوزه موتورکراس و بی‌ام‌اکس نیز حضور پررنگی دارد و به عنوان محبوب ترین برند، در این سه ورزش شناخته می‌شود.

کفش ونس چیست؟

انواع کفش ونس در بازار

در اصل مدل‌های مختلفی از کفش‌های ونس در بازار وجود دارد. ونس تلاش کرده است تا محصولات متنوع خود را برای دسته بندی در دو گروه قرار دهد. گروه اول، کفش‌های بنددار و گروه دوم که بسیار محبوب هستند، کفش‌های کتانی بدون بند این شرکت هستند که در استایل ها و رنگ‌های مختلف روانه بازار شده اند.

هرکدام از این کفش ها، خود دارای مدل‌های بسیار زیادی هستند و شما بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. خوشبختانه ونس برای هر سلیقه ای یک محصول در نظر گرفته است و اگر به دنبال ساخت یک ست خاص و باکلاس برای خودتان هستید، می‌توانید از ونس مشکی به عنوان کفش مورد نظر خود استفاده کنید.

این برند همچنین در حال کار بر روی فناوری‌های جدید در حوزه کفش می‌باشد و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کفش در جهان نیز شناخته می‌شوند. کانسپت برخی از کفش‌های این برند بسیار جذاب و آینده نگرانه است که نشان می‌دهد در بخش آزمایشگاهی این شرکت، هزینه‌های بسیار زیادی بر روی محصولات می‌شود.

با کفش ونس چه استایل هایی می‌توان زد؟

به جرات می‌توان گفت که و‌نس به دلیل طول عمر بالایی که به عنوان یک شرکت تولیدکننده کفش دارد، نیاز تمام کاربران را به خوبی درک می‌کند. به همین دلیل هر فرد بسته به سلیقه ای که دارد، می‌تواند از کفش‌های این برند یک محصول تهیه کند. به طور کلی ونس برای مهمانی، تولد، ست‌های لش، ست‌های گنگ و جذاب و مدروز نیز کاربرد دارد و شما قادر هستید هرطور که دوست دارید کفش خود را با لباس‌های خودتان ست کنید.

کفش ونس چه مزایایی دارد؟

به طور کلی و‌نس به دلیل طراحی ایده آل و جذاب کفش‌های خود معروف شده است. اما یک نکته پنهان در مورد این کفش ها وجود دارد و آن هم وزن سبک و بسیار خاص آن می‌باشد. در کنار سبک بودن، مقاومت بالای این کفش‌های کتانی نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد و به همین دلیل با خرید یک کفش ونس می‌توانید تا مدت‌های طولانی بدون نگرانی و احساس کهنگی از آن استفاده کنید.

همچنین با ایجاد یک لایه اختصاصی برای گردش هوا در پا، در روزهای گرم تابستانی، کفش ونس می‌تواند از عرق کردن پا به صورت کامل جلوگیری کند. این موضوع سبب کاهش احتمال مریضی‌های پوستی و همچنین بوی بد پا و کفش می‌شود. تمام این موارد نشان می‌دهد که در طراحی لایه‌های داخلی این کفش، بسیار کار شده است و این مواد اولیه به صورت اختصاصی برای این شرکت در آزمایشگاه اختصاصی ونس تهیه می‌شود.

یکی دیگر از مزایای این محصول، تنوع بالای مدل‌های کفش است. این کفش ها هر کدام دارای شکل و ظاهر اختصاصی مربوط به خود هستند و بدون نگرانی می‌توانید از بین طیف وسیعی از کفش‌های ونس محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. لایه بیرونی ونس نیز کاربرد بسیار زیادی دارد و به راحتی پاره نمی شود. این درحالیست که زیبایی ظاهر کفش را نیز کامل حفظ می‌کند. در برخی از کشورها از کفش‌های ونس برای ساخت کاستوم‌های اختصاصی نیز استفاده می‌شود که جذابیت این کتانی ها را دوچندان می‌کند.

کفش ونس چیست؟

آیا می‌توان ونس را بدون جوراب پوشید؟

اگر می‌خواهید یک استایل خاص و جذاب بزنید، کافی است ونس را به عنوان برند اصلی کفش خود انتخاب کنید. به دلیل کیفیت بالای لایه‌های داخلی، با ونس می‌توانید از جوراب‌های ساق دار یا ساق کوتاه استفاده کنید یا حتی آن را بدون جوراب بپوشید. به طور کلی ست کردن با این کفش، مخصوصا کتونی ونس مشکی بسیار ساده و جذاب است.

به عنوان مثال اگر به دنبال یک استایل کلاسیک هستید، می‌توانید از جوراب ها و لباس‌های کلاسیک به همراه کفش ونس استفاده کنید. اما اگر به دنبال ساخت یک استایل گنگ هستید، ونس مشکی یا کتانی ونس با رنگ‌های تیره می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

به طور کلی به کمک این نوع کتانی، انتخاب لباس و نوع پوشش حتی در جزئی ترین بخش ها نیز بر عهده شما می‌باشد. از طرفی شما قادر هستید به کمک این نوع کفش ها، هر کاری انجام دهید.

ونس در حوزه ورزش

با اینکه برندهایی چون آدیداس و نایک بخش فوتبال را به خود اختصاص داده اند. اما ونس نیز از این قافله عقب نمانده است و اکنون شما شاهد، حضور این برند در مسابقات جهانی موتور کراس هستید. همچنین در رشته هایی مانند اسکیت برد نیز ونس به صورت حرفه ای در حال کار می‌باشد و می‌توانید کفش ها و لباس‌های ضد سرمای این برند را برای استفاده در محیط‌های سرد تهیه کنید.

این شرکت تجربه بالایی در حوزه تولید لباس‌های گرم دارد و کاپشن‌های این برند در آمریکا تن بازیکنان هاکی می‌باشد. به همین دلیل به هیچ عنوان تصور نکنید که با یک برند تازه کار روبرو هستید.

کلام آخر

ونس یک برند ساده نیست. کفش‌های کتانی ونس اصل در هر جای دنیا دیده می‌شود و این موضوع نشان می‌دهد که ونس به دنبال خلق یک ارزش کاملا متفاوت است. ونس به دلیل تنوع بالای محصولات خود، قابل استفاده در ست‌های مختلف است. این ست ها می‌توانند در هرجایی و برای هر مناسبتی مورد استفاده قرار بگیرند، به همین دلیل ونس می‌تواند یک انتخاب مناسب به عنوان یک کتانی راحت و سبک برای شما باشد.

author-avatar

درباره سپاس

سلام، سپاس صیرفی هستم دیجیتال مارکتر گیکزهاب و در ویرایش مقالات سایت فعال هستم علاقمه‌مند به گیم و انیمه هستم و سال ها پیش در زمینه کانتنت فعالیت داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید