مد و فشن

راهنمای انتخاب محبوب ترین رنگ برای خرید تیشرت

بهترین رنگ تیشرت ساده

راهنمای انتخاب محبوب ترین رنگ برای خرید تی شرت

انتخاب رنگ لباس تا حد زیادی به سلیقه فردی بستگی دارد. اما گاهی امکان دارد انتخاب برای خرید کمی سخت شود، ولی جای نگرانی نیست. در این مقاله می‌خواهیم درمورد انواع رنگ صحبت کنیم تا بتوانیم انتخاب بهتری برای خرید تیشرت داشته باشیم. پس در ادامه این متن همراه ما باشید.

بهترین رنگ های تیشرت در سال 2024

محبوب‌ترین رنگ‌های تیشرت به طور کلی مشکی، سفید و طوسی تیره هستند. رنگ‌های ترند سال ۲۰۲۴ شامل رنگ‌هایی مثل آبی روشن، عاجی و شکلاتی تیره می‌شوند. برای کمک به شما در انتخاب بهترین رنگ تیشرت برای خرید، اطلاعاتی را از چرخه رنگ به شما خواهیم داد تا با شناختن بهتر رنگ‌ها بتوانید تصمیم بهتری برای تهیه تیشرت داشته باشید.

رنگ های ترند شده تیشرت در سال 2024

با توجه به آمار جهانی فروش تیشرت، در اینجا برخی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای سال ۲۰۲۴ آورده شده است:

  • مشکی ساده: تیشرت مشکی ساده یک مدل کلاسیک است که هرگز از مد نمی‌افتد و در هر زمانی مناسب است.
  • عاجی (نخودی روشن): این رنگ زیبا با ته رنگ زرد، زمینه‌ای عالی برای طرح‌هایی با رنگ‌های درخشان و ملایم را فراهم می‌آورد.
  • قهوه‌ای شکلاتی تیره: این سایه رنگی و تیره از قهوه‌ای، زمینه‌ای عالی برای رنگ‌های متضاد و مکمل است.
  • سبز ارتشی: تیشرت‌های سبز تیره حس خوبی دارند و با طرح‌های عاجی، قهوه‌ای و زرد به خوبی ست می‌شوند.
  • یاسی ملانژ: این ترکیب ملانژ از صورتی ملایم و بنفش مات، رنگی شیک است و با  طرح‌های گرافیکی سفید، مشکی و سبز بر روی تیشرت فوق‌العاده به نظر می‌رسد.
  • آبی روشن: این رنگ حس ملایمی به هر لباس و استایلی می‌بخشد و زمینه‌ای عالی برای تمام رنگ‌های مورد علاقه شماست.
  • صورتی و گلبهی: تیشرت‌هایی با این تناژ رنگی حس شادی به هر طرحی، از رنگ‌های درخشان گرفته تا طرح‌های گلدار می‌بخشند.
  • ذغالی: تیشرت ذغالی با یقه هفت، زمینه‌ای عالی برای هر دو رنگ درخشان و خنثی است.
  • خاکستری: تیشرت‌های خاکستری، پس‌زمینه‌ زیبایی را برای طرح‌ها با هر رنگی فراهم می‌کنند.

5db73cfafa3f4fb6714536be shades of blue - راهنمای انتخاب محبوب ترین رنگ برای خرید تیشرت

رنگ های مکمل

رنگهایی که روبروی هم قرار می‌گیرند، رنگهای مکمل همدیگر هستند. قرمز مکمل سبز، آبی مکمل نارنجی و زرد مکمل بنفش است. رنگ‌‌های مکمل جزو رنگ‌هایی هستند که می‌توانند یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی‌ها را به شما بدهند. این رنگ‌ها به خاطر تضاد رنگی که با هم دارند برای ست کردن بسیار عالی است و جلوه زیباییی به ظاهر شما می‌دهد.

رنگ های مشابه     

رنگ‌هایی که مشابه هم هستند در چرخه رنگ در کنار هم قرار دارند. برای مثال مشابه رنگ آبی، رنگ نیلی و حتی رنگ سبز است. این مدل رنگ‌ها را می‌توانیم در ست کردن لباس طوری استفاده کنیم که کسل کننده نباشد، به این معنی که حتما یک رنگ متضاد هم به کار ببریم تا تیپ ما خیلی یکنواخت نشود. البته باید کمی محتاط باشیم تا رنگ متضاد تو ذوق نزند. بهترین حالت این است که یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کرده و دو سه رنگ دیگر را  در کنار آن به صورت ترکیبی به کار ببریم.

7 tshirt colours men 1024x - راهنمای انتخاب محبوب ترین رنگ برای خرید تیشرت

رنگ های تک رنگ

همانطور که از عنوان پیداست، منظور استفاده از تنها یک رنگ برای کل لباس‌هاست. اگر به مد آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید که این مدل ست کردن در ظاهر کمی خسته کننده به نظر خواهد رسید، حتی اگر از رنگهای شادتر استفاده کنید. پس اگر به دنبال استایل و تیپ خاصی هستید، از مدل ترکیب رنگی هایی که فقط از یک رنگ استفاده می‌شود دوری کنید.

استایل خود را متناسب با رنگ پوست و چشم خود انتخاب کنید

آنچه که باید در ست کردن لباس خود به آن توجه نمایید، ست کردن لباس با توجه به رنگ پوست و چشم است. اگر رنگ پوست روشنی دارید نباید رنگ‌های خیلی روشن انتخاب کنید و برعکس آن درمورد پوست‌های تیره نیز صدق می‌کند. به عبارت دیگر تضاد رنگ‌هاست که جلوه بیشتری به ظاهر شما می‌بخشد. اگر شما با پوست روشن رنگ‌های روشن را بپوشید، چهره ای بی روح پیدا خواهید کرد.

درمورد رنگ چشم نیز باید گفت که برای افرادی با چشم‌های سبز، رنگ‌های آبی روشن و زرد پیشنهاد می‌شود. همچنین رنگ‌های مکمل نیز می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

988318c3 7224 483d be50 f246ff43c1ef e1718962969670 - راهنمای انتخاب محبوب ترین رنگ برای خرید تیشرت

ست کردن را تمرین کنید

اگر می‌خواهید خوشتیپ باشید، بهتر است برای رفتن به هر جایی از قبل ست‌های مختلفی را برای خود در نظر بگیرید و همه چیز را تست و آزمایش کنید. برای مثال لباس‌هایی با رنگ‌های مکمل، مشابه هم و یا با تنالیته‌های رنگی مثل هم را با هم ست کنید تا به بهترین استایل برای خودتان برسید. با این تمرین می‌توانید متوجه شوید که چه رنگ و تیپی بیشتر از همه به شما می‌آید.

بهترین رنگ های تیشرت را از کجا بخرم؟

گیگزهاب در کنار امکان انتخاب کاستومایز تیشرت، بهترین رنگ‌ها را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید طرح‌های خاص خود را با توجه به رنگی که برای ظاهر و استایل شما مناسب است انتخاب کنید. رنگ‌ها شامل سفید، مشکی، زرد، سبز، سورمه‌ای، طوسی و قرمز است. تنها کافی است که وارد وبسایت گیگزهاب شده و در قسمت تیشرت طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید.

اگر در رابطه با انتخاب طرح و رنگ مناسب سوالی دارید، در قسمت دیدگاه بپرسید.

author-avatar

درباره سپاس

سلام، سپاس صیرفی هستم دیجیتال مارکتر گیکزهاب و در ویرایش مقالات سایت فعال هستم علاقمه‌مند به گیم و انیمه هستم و سال ها پیش در زمینه کانتنت فعالیت داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید